Get Adobe Flash player
Basztowa 24/2

incredible goblins martaNasi Kursanci z zapałem dołączyli do Programu Insta.ling i uczą się nowych słówek coraz atrakcyjniej a przede wszystkim skuteczniej. Do programu również zapraszamy rodziców! ZALOGUJCIE SIĘ SAMI I MONITORUJCIE POSTĘP W NAUCE JĘZYKÓW OBCYCH WASZYCH DZIECI. Oprócz możliwości podglądu raportów o systematyczności pracy swoich dzieci możecie korzystać z dodatkowych pakietów słówek i sami uzupełniać lub poszerzać zasób słownictwa. Część rodziców otrzymało już swoje loginy i hasła....dla pozostałych jeszcze czekamy na weryfikacje i ZACZYNAMY!

wymowaRozpoczynamy cykl ćwiczen i zabaw w języku angielskim pod szyldem " FANTASTIC PLAYtorium” . Dzisiaj  ćwiczymy wymowę podając swój numer telefonu: 0-bit,1-beat,2-ship,3-sheep,4-hit.5-heat,6-chip,7-cheap,8-fit,9-feet.

 What's your telephone number?It's heat, sheep,sheep,feet,fit,sheep,chip,bit,sheep.

 

Trwają zapisy na kursy językowe do Szkoły Językowej-Studio Językowe Go! w roku szkolnym 2016/2017 r. Zapraszam serdecznie! Sekretariat czynny jest codziennie od poniedziałku do piatku w godzinach: 11:00 - 19:00. Tel. 691-96-98-96

Przyjmujemy zapisy na kursy z języka angielskiego, niemieckiego, rosyjskiego, hiszpańskiego  Małgorzata Sankowska tel. 533-983-603

4 5latki 2016Nie od dziś wiadomo przecież, że dzieci uczą się języka w bardzo naturalny sposób. W ciągu zaledwie kilku lat są w stanie osiągnąć wyniki o jakich dorośli mogą tylko pomarzyć. Dlaczego tak się dzieje? Przede wszystkim dlatego, że dzieci są bardzo ciekawe świata. U dorosłych, ciekawość ta z wiekiem zanika, a przecież to właśnie ona sprawia, że jesteśmy zdolni do przyswajania sobie wiedzy z każdej niemal dziedziny. Dzieci nie zrażają się również popełnianymi błędami gramatycznymi czy leksykalnymi, a niektórzy językoznawcy twierdzą, że dziecko nie tylko stara się zrozumieć język, ale również odczuwa go całym sobą. Dlatego też, tak ważne w nauce języków obcych jest wybranie metody, która nie tylko będzie odpowiednia dla wieku dziecka, ale również pomoże skutecznie zainteresować go językiem. Jaka to metoda? Oczywiście nauka poprzez zabawę! Gry i zabawy wywołują w dzieciach pozytywne emocje oraz przyczyniają się do tego, że chętniej integrują się z grupą. A jaka jest rola tego typu form aktywności w nauce języków obcych? Jest to przede wszystkim fakt, że oprócz rozwijania zasobu słownictwa, czy też umiejętności komunikacyjnej dzieci rozwijają:

  • pamięć,
  • spostrzegawczość,
  • koncentrację,
  • potrzebę auto ekspresji,
  • wiedzę na temat innych krajów i kultur.
Zabawy i gry przyczyniają się właśnie do tego aby dzieci miały możliwość dostrzeżenia zależności pomiędzy informacjami o danym języku obcym, a językiem ojczystym.
Zabawy ruchowe
Choć gry i zabawy są nieodłączną częścią nauki języków obcych, to dużą, jeśli nie największą rolę pełnią tu zabawy ruchowe. Zabawy te mają nie tylko ćwiczyć umiejętności fizyczne, ale również umysłowe. Oprócz tego, są one doskonałym rozwiązaniem dla dzieci, które mają problemy z nadpobudliwością i agresją. Dzieci w wieku 5-7 lat uczą się określonych zwrotów i słownictwa automatycznie i pamięciowo, a także całym ciałem i wszystkimi zmysłami. Każde dziecko uczy się na swój własny, choć jeszcze nieuświadomiony sposób, a zabawy ruchowe pomagają w osiągnięciu jak największej liczby zapamiętanych zwrotów czy słówek. Najpopularniejszymi metodami łączenia nauki poprzez zabawy ruchowe są oczywiście piosenki, z wykorzystaniem elementów tańca czy poleceń. Dzieci wielokrotnie naśladują wyrażenia językowe i nieświadomie je zapamiętują. Rysowanie, malowanie czy wycinanie również są elementami zabaw ruchowych. Wierszyki, rymowanki i historyjki są ogromnym polem do popisu jeżeli chodzi o kształtowanie wyobraźni i spontanicznego powtarzania określonych zwrotów.
OTO KILKA PRZYKŁADÓW ZABAW, KTÓRE UCZĄ , INTEGRUJĄ I MOTYWUJĄ
JUNGLE Na środku pokoju ustawia się krzesła tyłami do siebie i o jedno mniej, niż jest graczy. Wszyscy siadają oprócz jednego, który przybiera nazwę króla zwierząt LION, a każdy z siedzących przybiera nazwę jakiegokolwiek innego zwierzęcia: Snake, Monkey, Gorilla itp. Lew biegając w kółko, wywołuje jedno lub kilka zwierząt, które zaraz wstają idą za Lwem i naśladują wszystkie jego ruchy np. czołganie się – to crawl, machanie rękami – to fly - latać, skakanie po drzewach – to jump, polowanie – to hunt itd. Jeżeli Lew powie: „wszystkie zwierzęta” wszyscy wstają i idą za Lwem, a jeżeli powie: „running animals”, wszyscy zmieniają kierunek biegu. Gdy zaś Lew usiądzie i powie: „Lion goes to sleep” , wszyscy szybko siadają. Dla kogo zabraknie miejsca, ten staje się Lwem i dalej prowadzi zabawę.
WHAT'S THE TIME MR WOLF?Tę grę wykorzystujemy na przykład do powtórek liczebników. Może być wprowadzona, kiedy uczniowie są trochę zmęczeni i potrzebują ruchu. Jedna osoba „Wilk” staje w jednym końcu klasy twarzą do ściany, a reszta klasy staje na drugim końcu. Uczniowie wołają: What’s the time Mr Wolf?, a wilk odpowiada: It’s three o’clock. Uczniowie stawiają trzy małe kroczki., odliczając je głośno: one, two, three. Pytanie i odpowiedź są powtarzane, aż wilk słyszy glosy uczniów blisko siebie. Wtedy odwraca się i woła: It’s dinner time! i stara się złapać jednego ucznia. Za każdym razem inny uczeń zostaje wilkiem.
ALPHABET WRITING RELAY Dzieci ustawiają się w dwóch rzędach. Nauczyciel dzieli tablicę na pół. Na hasło START pierwsze osoby z obu rzędów podbiegają do tablicy i zapisują na niej literę A. Następnie wracają na koniec swojego rzędu. Kolejne osoby z obu rzędów podbiegają do tablicy i zapisują kolejne litery alfabetu . Wygrywa ta drużyna, która jako pierwsza wypisze na tablicy cały alfabet.
Gry i zabawy ruchowe przyczyniają się do wszechstronnego rozwoju dzieci zarówno jeśli chodzi o naukę języka, ale również właściwą motorykę i sprawność fizyczną. Zabawy ruchowe rozwijają wyobraźnię, a aktywność fizyczna podczas zajęć pomaga dzieciom, które mają problemy z koncentracją i nadpobudliwością. Dzieci uczą się języka w zupełnie inny sposób niż dorośli. Sedno nauki języka tkwi w pokonywaniu trudności. Dlaczego więc nie pokonywać tych trudności podczas zabaw i gier ruchowych?
Artykuł inspirowany książką dr hab. Anny Jaroszewskiej: Nauczanie języków obcych w edukacji wczesnoszkolnej.

Zapraszam na rozmowę kwalifikacyjną osoby, które chciałyby podjąc staż w Szkole Języków Obcych-Studio Językowe GO! na stanowisku pracownik biurowych. Mile widziana znajomośc języków obcych. Po odbyciu stażu istnieje mozliwośc stałego zatrudnienia. Osoby zainteresowane bardzo prosze o kontakt telefoniczny bądź mailowy (zakładka-kontakt)

DSCF0476

 Podczas wakacji lektorzy naszej szkoły odbyli intensywne kilkudniowe szkolenie w Starych Jabłonkach w ramach programu English Teaching. Szkolenie dotyczyło nowości w nauczaniu języków obcych. Uczestniczyłyśmy w bardzo ciekawych sesjach, warsztatach, wykładach znanych metodyków angielskich.Juz niebawem zostaną one wdrożone w zycie:)Od 1 wrzesnia ruszamy do pracy

LOGO GO small

Logowanie

Licznik odwiedzin

Dzisiaj0
Wczoraj8
Wizyt w tygodniu0
Wizyt w miesiącu224
Łącznie wizyt21901

STUDIO JĘZYKOWE GO!
ul. Basztowa 12

59-500 Złotoryja


Copyright © 2013. Wszelkie prawa zastrzeżone.